Keskiviikon 22.1. aamutilaisuudessa Fiilussa Neurosonicin Marco Kääriäinen kertoi palautumisesta hyvinvoinnin tukena. Kääriäisen kehittämä N.A.P Pod on nyt asiakkaidemme koekäytössä 2 viikon ajan Innova 1 kokouskeskuksessa, 3. kerroksessa. Käy testaamassa mitä 10 minuutin power napit tekevät työtehollesi ja hyvinvoinnillesi! ”Neurosonic lähettää kehoon erittäin matalataajuista värähtelyä. Teknologia edistää kehon luonnollisia korjaavia ominaisuuksia erityisesti unen laadun ja tehon […]
Hyvä tunnelma -yrityksen menestyksen kivijalka ”Jokainen työntekijä on tunnelmajohtaja, ei vain esimies tai yrityksen johto.” Kielon aamutilaisuuksien seuraavan tapahtuman vuoro on 29.1.2020, klo 8-10. Puhujana tilaisuudessa on Marjo Rantanen, tunnelmajohtamisen positiivista energiaa säteilevä valmentaja, tietokirjailija, juontaja ja stand up -koomikko. Hänellä on yli 10 vuoden kokemus liiketoiminnan kehittämisestä ja henkilöstövalmennuksesta. Tapahtuma järjestetään Ravintola Salviassa (Ylistönmäentie […]
Vastuullinen työympäristö lisää työnhyvinvointia ja tehokkuutta
Kielo Office Solutionsin seuraavan toimistokiinteistön Innova 3:n suunnittelu on käynnissä ja rakentaminen on tarkoitus aloittaa tänä vuonna. Kielolle on tärkeää, että uudet toimistotilat Jyväskylän Lutakossa suunnitellaan palvelemaan nykyajan yritysten ja työntekijöiden tarpeita. Myös vastuullisuus on olennainen osa tätä yhtälöä, sillä vastuullinen työympäristö antaa niin yrityksille kuin työntekijöillekin monia etuja. Rakennetun ympäristön merkitys on suuri niin […]
Tammikuun tapahtumat: Vastuullisuus ja hyvinvointi
Kiinnostaisiko kuulla, miten aivotyön tuottavuutta saadaan lisättyä muovaamalla työympäristöä tai miten oman työyhteisön tunnelmaa voisi johtaa? Meillä on ilo kutsua Sinut aamiaistilaisuuksiimme, joissa tarkastelemme teemoja vastuullisuus ja hyvinvointi. Puhujina muun muassa ARE Oy:n aluejohtaja Ari Kinnunen ja tunnelmajohtamisen valmentaja Marjo Rantanen. Tutustu aamujen antiin ja ilmoittaudu nyt mieleiseesi tilaisuuteen – tai vaikka kumpaankin. Lisätietoja:Kutsu aamiaistilaisuuksiin […]
Yhteisöllinen toimintakulttuuri -arjen kohtaamiset ja työntekijäkokemus tiloissa ja tiimeissä
Innova 3:sta tehdään tulevaisuuden toimintaympäristö Kielo Office Solutions on investoimassa yli 20 miljoonaa euroa Jyväskylän Lutakkoon rakennettavaan toimistotaloon, jollaista ei ole Keski-Suomessa aiemmin nähty. Tavoitteena on, että Innova 3 valmistuu syksyllä 2021. Innova 3:n toimistotilat suunnitellaan palvelemaan nykyajan yritysten ja työntekijöiden tarpeita. Kantavana teemana Innova 3:ssa on yhteisöllisyys. Työelämä on kovassa murroksessa: töiden projektinomaisuus, etätyöt, […]
Keski-Suomen Kauppakamarin lehti: Lutakkoon nousee uusi bisneksen koti
Innova 3:n pääteemoina yhteisöllisyys, työhyvinvointi ja vastuullisuus. Emme myy seiniä, vaan kotia bisnekselle, ideoille, kasvulle, työlle ja menestykselle. Panostamalla yhteisöllisyyteen, työhyvinvointiin ja vastuullisuuteen työpaikka on vetovoimainen ja takaa sen, että työntekijät viihtyvät. Menestyksen tekevät ihmiset. Lue Keski-Suomen Kauppakamarin lehden artikkelista lisää: Lue artikkeli tästä
C. Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus ja käsittelyn oikeusperuste
Henkilötietoja käsitellään seuraaviin tarkoituksiin:
rekisterinpitäjän ja sen asiakkaan välisen vuokrausta ja/tai toimitiloihin liittyviä palveluita koskevan sopimuksen täytäntöönpanemiseksi, sekä sopimusta edeltävien toimenpiteiden suorittamiseksi, jolloin käsittely perustuu toimeksiantosopimuksen täyttämiseen tai rekisterinpitäjän oikeutettuun etuun;
asiakassuhteen ylläpitoon liittyviin toimiin, kuten asiakassuhteen hoitaminen, kehittäminen, analysointi, ja asiakasviestintä, jolloin käsittely perustuu rekisterinpitäjän oikeutettuun etuun ja toimeksiantosopimuksen täyttämiseen;
asiakashankintaan ja markkinointiin, jolloin käsittely perustuu rekisterinpitäjän oikeutettuun etuun;
rekrytointiin liittyviin toimenpiteisiin, jolloin käsittelyn oikeusperusteena on oikeutettu etu mahdollista työsopimusta edeltävien toimenpiteiden toteuttamiseksi, ja mahdollisesti suostumus tietojen säilyttämiseksi tulevaa rekrytointiprosessia varten.
D. Mitä tietoja keräämme
Rekisterinpitäjä käsittelee käsittelyn tarkoituksen perusteella määräytyviä seuraavan tyyppisiä henkilötietoja:
Perustiedot: kuten nimi, osoite, sähköpostiosoite, asema organisaatiossa, puhelinnumero, rooli suhteessa rekisterinpitäjään (esim. yrityksen avainvastaava, tiedonvälitysvastaava, turvallisuusvastaava, päättäjä, käytännön yhteyshenkilö), mahdolliset yhteydet muihin organisaatioihin, tarvittaessa syntymäaika, ajoneuvon rekisterinumero niiden henkilöiden osalta, joilla on käytössä parkkihallipaikka
Kuluvalvonnan osalta: kulkutapahtuma nimen, henkilönumeron, yrityksen ja tunnisteen mukaan, työaikatapahtumat niiden osalta, joilla on käytössä työajanseuranta
Asiakkaan vierailijoiden nimi ja mahdolliset muut yhteys- tai tunnistetiedot asiakkaan määrittämällä tavalla vierailijalomakkeen täyttämiseksi, mahdollisten vierasavaimien hallinnointi asiakkaan kirjallisten ohjeiden mukaisesti kuvallista henkilökorttia tai henkilöllisyystodistusta vastaan.
Asiakastiedot: Tiedot liittyen sopimussuhteeseen rekisterinpitäjän ja asiakkaan välillä sekä osapuolten väliseen viestintään.
Suostumukset ja kiellot: Rekisteröidyn antamat suostumukset ja kiellot liittyen erityyppisiin henkilötietojen käsittelytarkoituksiin.
E. Henkilötietojen vastaanottajat ja luovutus
Rekisterinpitäjä ei säännönmukaisesti luovuta käsittelemiään henkilötietoja ulkopuolisille tahoille. Henkilötietoja voidaan luovuttaa viranomaisille lakisääteisissä asioissa. Rekisterinpitäjä voi käyttää ulkopuolisia palveluntarjoajia, jotka käsittelevät henkilötietoja rekisterinpitäjän lukuun tässä tietosuojaselosteessa kuvatuissa tarkoituksissa (esimerkiksi teknisten palveluiden tarjoajat). Nämä palveluntarjoajat saavat käyttää henkilötietoja ainoastaan rekisterinpitäjän ohjeistuksen mukaisesti eli vain siihen tarkoitukseen, johon tiedot on kerätty. Rekisteriin tallennettuja tietoja ei luovuteta ulkopuolisille tahoille, ei myöskään EU-alueen tai ETA:n ulkopuolelle.
F. Tietojen säilytysaika
Lähtökohtaisesti asiakassuhteeseen liittyviä henkilötietoja säilytetään asiakassuhteen ajan tai asiakkaan henkilöstön edustajan työsuhteen keston ajan (riippuen siitä, kumpi päättyy aiemmin) ja tiedot poistetaan mahdollisimman pian vuokrasopimuksen päätyttyä, ellei rekisterinpitäjän lakisääteisistä velvoitteista (kuten kirjanpito) muuta johdu.
Asiakkaan tai potentiaalisten asiakkaiden tietojen säilyttäminen myynti- ja markkinointitarkoituksiin arvioidaan säännöllisin väliajoin. Samalla tarkastetaan tietojen oikeellisuus. Tarpeettomat ja vanhentuneet tiedot poistetaan tietojen tarkastamisen yhteydessä, tai kun se muutoin katsotaan tarpeelliseksi. Työnhakijoiden tiedot poistetaan säännöllisesti.
G. Henkilötietojen säännönmukaiset tietolähteet ja päivittäminen
Henkilötiedot kerätään säännönmukaisesti suoraan rekisteröidyiltä itseltään tai hänen yrityksensä yhteyshenkilöltä (esimerkiksi yrityksen muuton yhteydessä) tai viestinnässä rekisteröidyn kanssa tämän käyttäessä rekisterinpitäjän palveluita. Henkilötietoja voidaan kerätä ja päivittää myös julkisista lähteistä kuten verkkosivuilta toteutettavan tiedonhankinnan kautta markkinointitarkoituksissa.
Henkilötietoja voidaan kerätä ja päivittää myös silloin kun rekisteröity lähettää sähköpostia rekisterinpitäjän henkilökuntaan kuuluvalle.
H. Rekisteröityjen oikeudet
Rekisteröidyllä on tietosuojalainsäädännön mukaiset oikeudet:
Oikeus saada pääsy tietoihin ja vaatia oikaisua: rekisteröidyllä on oikeus saada rekisterinpitäjältä tieto, mitä tietoja hänestä käsitellään, sekä oikeus vaatia, että rekisterinpitäjä oikaisee ilman aiheetonta viivytystä epätarkat ja virheelliset henkilötiedot.
Oikeus tietojen poistamiseen: tietyissä tilanteissa rekisteröidyllä on oikeus saada tietonsa poistetuksi ilman aiheetonta viivytystä, ellei tietojen säilyttämiselle ole perustetta (esim. kirjanpitolainsäädäntöön perustuen).
Oikeus käsittelyn rajoittamiseen: rekisteröidyllä on tietosuoja-asetuksen mukaisesti tietyissä tilanteissa oikeus vaatia tietojensa käsittelyn rajoittamista, esimerkiksi jos rekisteröity kiistää tietojensa paikkansa pitävyyden, käsittely on lainvastaista, tai henkilötietoja ei enää tarvita niiden alkuperäisiin käsittelytarkoituksiin.
Vastustamisoikeus: rekisteröidyllä on oikeus pyytää tietojensa poistamista markkinointilistalta, jolloin rekisterinpitäjä ei enää lähetä rekisteröidylle asiakas- tai markkinointiviestejä. Mikäli henkilötietoja käsitellään suostumukseen perustuen, rekisteröidyllä on milloin tahansa oikeus perua tällaiseen käsittelyyn antamansa suostumus; tällä voi kuitenkin olla vaikutusta kyseessä olevan palvelun tarjoamiseen.
Oikeus tehdä kantelu valvontaviranomaiselle: Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus henkilötietojen käsittelyn epäkohdista tietosuoja-asioista vastaavalle valvontaviranomaiselle.
Henkilötietojen käsittelyssä noudatetaan huolellisuutta. Tietojärjestelmien avulla käsiteltävät tiedot on suojattu asianmukaisesti. Tiedot ovat ainoastaan niiden henkilöiden saavutettavissa, joiden toimenkuvaan kuuluu käsitellä kyseisiä tietoja.
I. Palvelun evästeseloste
Kielo Office Solutions Oy käyttää verkkosivuillaan evästeitä. Evästeiden avulla voimme tarjota sinulle kohdennettuja ilmoituksia sinua kiinnostavista palveluista kun vierailet muilla sivustoilla. Lisäksi sivuilla käytettyjä evästeitä käytetään sivuston käytön sekä suorituskyvyn mittaamiseen ja verkkosivuston jatkokehityksen tueksi.