Joka vuosi lähetämme asiakkaillemme asiakastyytyväisyyskyselyn ja tänäkin vuonna on ollut ilo lukea asiakkailtamme saamiamme palautteita.
Alla olevissa kuvissa näkyy pylväsdiagrammissa otantaa vastauksien keskiarvosta. Myös NPS-mittarilla mitattu asiakastyytyväisyyden tulos oli aivan mahtava, +61!
Meille on tärkeää, että pystymme tarjoamaan asiakkaillemme kokonaisuudessaan hyvät työskentelymahdollisuudet, ne kun ovat niin paljon muutakin kuin toimitilat. On mahtavaa, että olemme onnistuneet pitämään asiakkaat tyytyväisinä monella eri osa-alueella.
Asiakaspalvelupisteemme saivat taas paljon kiitosta ja hyvää palautetta, kiitos!
”Asiakaspalvelupisteiden henkilökunta on aivan ihanaa ja asiakaspalveluhenkistä, he ovat aina valmiita auttamaan.”
”Aina niin ihana ja iloinen henkilökunta! Kaikki sujuu heidän kanssaan loistavasti!”
”Asiakaspalvelun henkilökunta on ensiluokkaista, kaikkialla on siistiä ja homma toimii mutkattomasti.”
”Henkilökunta on ihanan avuliasta ja aina tavoitettavissa. Siitä iso plussa!”
Paljon kiitosta sai myös meidän #kieloliikkuu-tapahtumat, joita on ollut hauska järjestää ja joita haluamme jatkossakin tehdä. Saimme muutenkin uusia kehitysehdotuksia ja ideoita tulevaisuuteen, joista otimme koppia.
Jos mieltäsi askarruttaa jokin, kerrothan siitä meille!